Folosește CODUL: 250GRATIS la comenzile de peste 250RON si beneficiezi de transport gratis!

Politica de retur

POLITICA DE RETUR A UNUI PRODUS

Retragerea fără motiv

Suntem receptivi față de clienții noștri, de aceea am elaborat un procedeu sigur și comod în cazul în care ați decis să vă retrageți din acordul de vânzare-cumpărare. 

Astfel vrem să vă aducem la cunoștință că Clientul poate să se retragă dintr-un acord fără a explica motivul, în termen de 14 zile din momentul achiziționării produselor si poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu alt produs.

În aceste cazuri valoarea în bani returnată, produsul înlocuit se referă strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.

Plata transportului aferentă produsului returnat respectiv cea aferentă produsului trimis pentru înlocuire îi revine clientului. 

În cazul in care se optează pentru returnare  trebuie avute în vedere următoarele:

Potrivit O.U.G. nr.34/2014(aici) privind protectia consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificare și completarea unor acte normative, în momentul în care hotărâști să returnezi un produs, este esențial să ne anunți în scris la adresa de email comenzi@cubiksore.ro ( cu precizările: numele si prenumele pe care a fost plasată comanda, produsul care doriti să îl returnați și/sau dacă doriți un alt produs la schimb).

Însă dacă este posibil vă rugăm să menționați din ce cauză renunțați la produs pentru a ne ajuta să îmbunătățim calitatea serviciilor noastre.

În cel mai scurt timp veți primi un răspuns pe mail cu întreaga procedura de retur.

2.Returnarea produselor se face doar prin intermediul firmelor de curierat rapid. Pentru a returna un produs puteți alege orice firma de curierat doriți, sau puteți opta pentru firma de curierat cu, care firma noastră are contract beneficiind astfel de tarife preferențiale. Taxa de retur  va fi comunicată scriptic înainte de ridicare. 

Rambursare

Din moment ce ați predat coletul curierului respectând toate prevederile menționate mai sus și ați primit dovada de expediere, ne puteți contacta pentru a demara procesul de rambursare.

            Rambursarea contravalorii produsului se efectuează în maxim 14 zile  lucrătoare de la primirea returului. Rambursarea banilor se poate face doar într-un cont bancar.  Pentru asta avem nevoie să ne comunicați în scris codul IBAN și titularul contului.

Se recomandă  returnarea produselor în ambalajul original, cu etichete intacte fără urme de uzură. În cazul în care acest lucru nu este posibil sau produsul prezintă deteriorări, altele decât cele cauzate de normala utilizarea a produsului, ne rezervăm dreptul să reținem o parte din sumă ce trebuie returnată întrucât produsul nu mai poate fi vândut ca și produs nou.

La retur sunt acceptate doar produsele care respectă întocmai forma în care ele au fost livrate, nu sunt deteriorate sau uzate, trebuie să conțină toate etichetele atât interioare cât și exterioare, însoțite de factura de achiziție.

NU SE ADMIT LA RETUR URMĂTOARELE:

OUG nr.34/2014 art 16 lit.e stipulează următoarele “furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator”. 

Prin urmare produsele sigilate precum cele din gama de bebelusi, beauty, îngrijire corporală (păr, față, mâini,), periuțe dinti,  termometre aspiratoarele nazale, accesorii aerosol, aparate de ras, tacâmuri, articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, produse de igiena intimă, etc NU POT FI RETURNATE DACĂ  AU FOST UTILIZATE, DESIGILATE indiferent dacă au fost folosite după desigilare.

  • produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca și defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului). Nu se acceptă  pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
  • jocuri,puzzleruri, jucării desigilate;
  • cartușe desigilate, tonere care sunt prezentate desigilate pentru retur;
  • acumulatorii, becurile obișnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originală);
  • daca au fost achiziționate mai multe produse din același model, se acceptă retur doar dacă unul singur a fost desigilat sau dezambalat;

CUBIC LINE EXPRES  va oferi suport în alegerea modalității de returnare și va  oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:

  • folosirea aparatelor electronice sau electrocasnice în orice alt mod decât testarea  prin pornirea/oprirea aparatului.
  • ruperea sigiliilor și a etichetelor;
  • ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
  • zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe;
  • desigilarea accesoriilor consumabile (de ex. cartușe de cerneală, tonere, acuarele, stilouri, carioci, culori, suzete, biberoane, etc.)
  • desigilarea produselor de casa, beauty,  de îngrijire corporala, de curățenie, produselor pentru copii/nou-născuți , imbracaminte,incaltaminte.

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia produsului fac parte integrantă din produs.

Ca urmare, atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna , protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se acceptă retur numai după aducerea lor la conformitate, implicând  costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs recondiționat. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton șifonat și/sau rupt și/sau tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii produsului la nou.

Orice modificare a stării produselor sau a acestora ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa unor taxe readucere a produselor la starea în care au fost livrate.

Diminuarea se aplică între 10%-90% din valoarea inițială a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicată către client la recepționarea produselor modificate.

PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR


Pentru a realiza returul unui produs, urmați pașii de mai jos:

  • Asigurați-vă că produsul corespunde întocmai conditiilor de mai sus
  • Ambalati produsul corespunzator pentru ca acesta sa fie ferit de socuri ce pot aparea in timpul transportului. Produsele care ajung retur in forma necorespunzatoare datorata ambalarii defectuoase nu vor putea beneficia de garantia returnarii.

Expediati coletul la adresa: Pitesti,strada Tudor Arghezi, nr.2,bloc MS2,spatiul comercial nr.1,Arges, cod postal 110177, Telefon: 0746610913, prin serviciul de curierat DPD .

Atentie! Responsabilitatea cu privire la integritatea produsului pe perioada transportului in vederea returnarii acestuia apartine exclusiv clientului. Produsele deteriorate in timpul transportului ce nu au fost ambalate corespunzator la expediere nu vor fi acceptate la retur. Daca produsul nu respecta intocmai conditiile mentionate mai sus compania noastra isi rezerva dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade in sarcina clientului.

Scroll to Top