Condiții de garanție
Condițiile de garanție sunt în conformitate cu legislația în vigoare. Garanția acordată nu afectează drepturile conferite prin legea consumatorului și este în conformitate cu prevederile OG nr 21/1992 privind Protecția Consumatorilor, cu modificările ulterioare, și Legea nr 449/2003.
Termenul de garanție comercială oferit de Cubic Line Expres clienților săi pentru produsele electrice și electronice comercializate pe site-ul cubikstore.ro este de 12 luni pentru persoane juridice si 24 de luni pentru perosane fizice de la data achiziționării produsului în conformitate cu legislația în vigoare (legea 449/2003, OUG nr. 174/2008). Consumatorului i se garantează că pe durata perioadei de garanție, în condițiile normale și specificate de utilizare a produsului, în cazul apariției neconformităților, acestea vor fi înlăturate, în primul rând, prin reparare sau după caz, prin înlocuire, sau restituirea contravalorii, în conformitate cu legislația mai sus amintită.
Garanția pentru produsele achiziționate care nu sunt însoțite de un certificat de garanție emis de producător/importator se acordă în baza bonului fiscal lizibil/facturii fiscale și chitanța de la curier emise în condițiile legii și se soluționeaza la sediul Cubic Line Expres.
In lipsa documentelor legale justificative care atestă data achiziției produsului, nu se poate acorda garanția conform legii și Cubic Line Expres nu este responsabilă în niciun fel de pierderea acestora de către client/consumator.
Limitări și Anulări ale Garanției și Conformității
Vânzătorul poate refuza repararea sau înlocuirea produsului neconform, conform opțiunii consumatorului, dacă aceasta este imposibilă sau disproporționată în comparație cu soluții alternative care sunt disponibile ținând cont de valoarea produsului fără defect sau de importanța lipsei de conformitate și dacă ar putea fi realizată o reparație alternativă fără un inconvenient semnificativ pentru consumator
Consumatorul nu este îndreptățit să solicite anularea contractului dacă lipsa conformității este minoră.
Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare consumatorul a cunoscut această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate își are originea în materialele furnizate de client/consumator.
Produsele consumabile și accesoriile nu beneficiază de garanție – vă rugăm să verificați buna funcționare a acestora în momentul achiziționării.
Nu răspundem de eventualele incompatibilități dintre produsele livrate de noi și produsele altor firme.
Garanția nu va fi acordată în cazul în care se constată că nu au fost respectate instrucțiunile de instalare, punere în funcțiune, utilizare, întreținere, manipulare, transport și depozitare ale produsului astfel cum sunt prezentate în documentația însoțitoare și cum au fost prezentate la predarea produsului.
Garanția nu este acoperită în cazul în care etichetele, însemnele și sigiliile producătorului prezintă ștersături, modificări, dezlipiri sau alte urme de intervenție.
Nu se acordă garanție pentru utilizarea produsului în condiții neadecvate (tensiune de alimentare necorespunzătoare, loviturilor sau altor forme de abuz fizic, accidentelor de orice fel, utilizarea produsului în condiții de mediu necorespunzătoare acțiuni ale substanțelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate, defectarea produsului cauzată de intemperii sau neglijență în utilizare).
Garanția nu acoperă defectele fizice produse în urma șocurilor mecanice/termice (spărturi, zgârieturi, crăpături, arsuri, deformări etc) setări și instalări incorecte,( ex: instalarea greșită, utilizarea unor surse de alimentare defecte sau neconforme, surse defecte, prize fără împământare, etc)
Garanția se pierde în cazul în care produsul prezintă intervenții din partea unor persoane neautorizate de vânzător, intervenția mecanică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționării echipamentelor
Garanția nu se acordă în cazul în care produsul prezintă urme de contact cu lichid (componente oxidate), în cazul pătrunderii obiectelor străine sau lichide în interiorul produsului
Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în responsabilitatea cumpărătorului, expedierea se va face prin intermediul unei firme de curierat.